
Nové funkce webového rozhraní e-mailu
Připravili jsme pro naše klienty několik nových funkcí, které usnadní práci s webovým rozhraním emailové schránky.
Pokud používáte e-mail často, jistě se Vám bude hodit Kalendář, do kterého si můžete zapisovat všechny schůzky a jakékoli další události. Jednotlivé události si lze rozdělit do skupin podle kategorií a barevně je rozlišit. U každé události máte na výběr řadu nastavení například času, místa konání a opakování. K události můžete nahrát také přílohy. Na výběr máte několik typů zobrazení kalendáře, stačí si jen vybrat, který Vám nejlépe vyhovuje. Kalendářů si podle Vašich potřeb můžete vytvořit i více. Pokud chcete připomenout, že se blíží důležitý termín, jednoduše si nastavíte připomenutí pomocí e-mailové zprávy.
Efektivně zorganizovat čas Vám pomůže také nová funkce Úkoly. Můžete si je přehledně roztřídit podle kategorie a dokončené úkoly označit jako vyřízené. Stejně jako v Kalendáři si lze nastavit připomenutí, aby jste nikdy na nic nezapomněli. Jistě také oceníte možnost si Úkoly vytisknout.
Užitečné funkce najdete také v nastavení Vašeho e-mailového účtu. Sami si zde můžete:
- změnit heslo k emailu,
- nastavit přeposílání emailů,
- nastavit automatickou odpověď v případě nepřítomnosti,
- filtrovat příchozí poštu,
- nastavit úroveň ochrany proti spamu.
Věříme, že tyto novinky oceníte a bude se Vám díky nim s emailovou schránkou dobře pracovat.
Tým ngstránky