Blog

Podporované rozměry Google Ads kampaní

Chystáte se vytvořit kampaň pomocí služby Google Ads? Nezapomeňte, že i taková kampaň má svá pravidla – ta zahrnují ucelené rozměry jednotlivých obrázků a omezený prostor pro text. Sepsali jsme pro vás proto příručku, která vám při tvorbě kampaní pomůže. Podporované rozměry kampaní služby Sklik jsme publikovali v předchozím článku.

Služba Google Ads je formou marketingové komunikace, kterou mohou inzerenti použít k propagaci svého produktu nebo služby při vyhledávání v síti Google. Reklama se zobrazuje na stránkách s výsledky vyhledávání, na partnerských webových stránkách či v obsahové síti společnosti Google

Textová reklama

Textové reklamy se zobrazují mezi výsledky vyhledávání v síti Google. Skládají se až ze tří možných nadpisů, adresy URL (domény a cesty)  a dvou popisných řádků, které by měly obsahovat informace o produktu nebo službě, kterou zákazník vyhledává, případně odkazovat k činnosti zákazníka (prokliku nebo nákupu). Délka nadpisů i popisných řádků je omezena určitým počtem znaků, cesta adresy URL se zkracuje automaticky.

V kampani je možné také uvést další, dodatečné údaje. Funkce rozšíření umožňuje ve výsledcích vyhledávání zobrazit další informace o firmě, jako je adresa nebo telefonní číslo. Rozšíření mohou uživatele přesměrovat i na konkrétní podstránky, kampaně lze tedy doplnit o další nadpisy a popisky.

Textové reklamy Google Ads
Nadpis30 znaků
Popisky90 znaků
Viditelná URLautomaticky
Cesta15 znaků (automaticky)
Název podstránky25 znaků
Popis podstránky35 znaků

Responzivní obsahová reklama

Responzivní obsahovou reklamu vytvoříte tak, že nahrajete podklady (obrázky, nadpisy, loga, videa a popisy). Google z nich pak automaticky generuje reklamy pro obsahovou síť. Pro jeden typ podkladu lze nahrát několik položek (až pět různých nadpisů, popisů a log, ale také až patnáct marketingových obrázků), Google na základě předchozích údajů bude generovat takové kombinace, které jsou pro vaši reklamu nejvýhodnější. Nahrané soubory budou svůj vzhled automaticky přizpůsobovat reklamním prostoru, na kterém se kampaň zrovna zobrazuje. Responzivní obsahové reklamy se skládají z obrázků nebo videa a textových informací

Responzivní obsahová reklamaText
Krátký titulek30 znaků
Dlouhý titulek90 znaků
Popisek 90 znaků
Responzivní obsahová reklamaObrázek
Obdélník 600×314 px
Čtverec 300×300 px
Obdélník (logo) 1200×300 px, min. 512×128 px
Čtverec (logo) 1200×1200 px, min. 128×128 px

Obrázková (bannerová) reklama

Obrázkové neboli bannerové reklamy propagují vizuální stránku produktu nebo služby. Objevují na webových stránkách partnerů společnosti Google. Takové reklamy představují statický prvek obrázkového formátu, který musí splňovat určité rozměry.

Podporované rozměry pro čtvercové a obdélníkové formáty:

Typ banneru Čtverec a obdélník
Malý čtverec200×200 px
Svislý obdélník240×400 px
Čtverec250×250 px
Trojnásobná širokoúhlá250×360 px
Vložený obdélník300×250 px
Velký obdélník336×280 px
Netboard580×400 px

Formáty stejné jako pro grafické kampaně služby Sklik: 300×250 px.

Podporované rozměry pro vysoký sloupec:

Typ banneru Vysoký sloupec
Vysoký sloupec120×600 px
Široký sloupec160×600 px
Půlstránková reklama300×600 px
Na výšku300×1050 px

Formáty stejné jako pro grafické kampaně služby Sklik: 160×600 px a 300×600 px.

Podporované rozměry pro široký banner:

Typ banneruŠiroký banner
Banner468×60 px
Široký banner728×90 px
Horní banner930×180 px
Velký široký banner970×90 px
Reklamní panel970×250 px
Panorama980×120 px

Formáty stejné jako pro grafické kampaně služby Sklik: 728×90 px.

Podporované rozměry pro mobilní rozlišení:

Typ banneruMobilní
Mobilní banner300×50 px
Mobilní banner320×50 px
Velký mobilní banner320×100 px

Formáty stejné jako pro grafické kampaně služby Sklik: 320×100 px.

Sháníte-li pomoc s online marketingem, SEO nebo PPC kampaní, využijte našich služeb a kontaktujte prostřednictvím e-mailové adresy info@ngstranky.cz.